رنگ هود و اجاق گازتان را در 10 ثانیه عوض کنید!

اکثر آدم‌ها تنوع را دوست دارند. دوست داریم هر روز یا دستِ کم هر هفته رنگِ لباسی که می‌پوشیم را عوض کنیم. دوست داریم تم گوشی موبایل‌مان را هر چند وقت یکبار تغییر بدهیم. هر از گاهی به سرمان می‌زند مدل مویمان را عوض کنیم. همین تغییرات بزرگ و کوچک هستند که حالمان را بهتر می‌کنند. اما در مورد خانه‌هایمان چطور؟

معمولا هر چند ماه یکبار دکوراسیون خانه را کمی تغییر می‌دهیم. و یا هر چند سال یکبار یک وسیله جدید مثل مبل یا فرش می‌خریم. اما اگر می‌توانستیم رنگ لوازم خانه را هر موقع که دلمان خواست عوض کنیم چطور؟ قطعا جذاب بود! خب این تجربه جذاب در مورد برخی لوازم خانگی مثل هود و گاز امکان پذیر شده است!

هود و اجاق گاز گاردنیا با قابلیت تغییر رنگ

بهترین گزینه برای تغییر رنگ آشپزخانه

تقریبا تمام اجزای آشپزخانه قابلیت تغییر رنگ را دارند؛ از سقف و کف و دیوارها گرفته تا کابینت‌ها و لوازم آشپزخانه. اما برای تغییر رنگ دکوراسیون آشپزخانه، علاوه بر روحیه تنوع طلبی به چیزهای دیگری مثل صبر و حوصله و بودجه کافی هم نیاز داریم. معمولا لوازم آشپزخانه در دسترس ترین گزینه برای تغییر رنگ دکوراسیون هستند. هم دردسر کمتری دارند، هم در زمان کمتری قابل تغییر هستند. وسیله مورد نظرمان را همراه با رنگ مورد علاقه‌مان انتخاب می‌کنیم و بعد هم فرآیند خرید و نصب…

اما هنوز هم مسئله هزینه سر جایش است! وسایل آشپزخانه مثل هود و گاز جزو وسایلی هستند که معمولا عمر بالایی دارند و اگر بخواهیم رنگ آنها را عوض کنیم عملا باید قید وسایل سالم فعلی را بزنیم و هزینه زیادی انجام دهیم. تازه اگر موضوع هزینه را هم کنار بگذاریم، باز هم هر روز و هر ساعت امکان جایگزینی وسایل آشپزخانه‌مان با وسایل جدید را نداریم.

چیزی که دنبالش هستیم، باید خیلی آسان‌تر و سریع‌تر از این‌ها قابل انجام باشد. چیزی به آسانی تغییر بک گراند دسکتاپ کامپیوتر! چیزی مثل عوض کردن پنل رنگی هود و اجاق گاز در 10 ثانیه!

ezgif.com-gif-maker (5)

قابلیت تغییر رنگ هود و اجاق گاز چه مزیتی دارد؟

چرا باید لوازم خانه و آشپزخانه مثل هود و گاز، سالهای سال یک رنگ ثابت داشته باشند؟ پس حس تنوع طلبی‌مان چه می‌شود؟ البته اینکه بتوانیم به نیاز تنوع طلبی که در وجودمان شعله می‌کشد پاسخ بدهیم، تنها یکی از مزایای امکان تغییر رنگ هود و گاز است. این قابلیت، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم.

هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه

فکر کنید قصد خرید یک یخچال فریز جدید را دارید؛ مثلا با رنگی آبی، قرمز یا حتی نارنجی! احتمالا یکی از چیزهایی که مانع شما برای خرید یخچال فریزر با این رنگ‌ها می‌شود، عدم هماهنگی آن با دکوراسیون آشپرخانه‌تان است. خب حالا فکر کنید یک ست هود و گاز با امکان تعویض رنگ داشته باشید. می‌توانید خیلی راحت رنگ هود و گازتان را با رنگ یخچال فریزر مورد نظرتان هماهنگ کنید. عالی نیست؟

آشپزخانه‌ای به سبک خودتان

یکی از مهم‌ترین مزایای تغییر رنگ هود و اجاق گاز، امکان شخصی سازی آن است. دوست دارید آشپزخانه‌ای با رنگ صورتی یا سبز داشته باشید؟ پنل‌های رنگی هود و گاز به شما اجازه می‌دهد که آشپزخانه خود را بر اساس سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. حتی می‌توانید از دو رنگ مکمل برای هود و گاز استفاده کنید. مثلا طوسی و زرد! خب حالا می‌توانید ادعا کنید که این واقعا آشپزخانه شماست! به خواست شما، به سلیقه شما…

جسارت در استفاده از رنگ‌ها

خیلی از ما جسارت استفاده از رنگ‌ها را در انتخاب‌هایی مثل خرید لوازم خانگی نداریم! شاید به این خاطر که فکر می‌کنیم ممکن است بعد از مدتی از این رنگ‌ها خسته شویم و بعد دیگر امکان عوض کردن آن را نداریم یا باید مجددا برای خرید یک وسیله جدید هزینه کنیم. خب اگر بتوانید رنگ لوازم آشپزخانه‌تان را هر روز عوض کنید چی؟ باز هم همان رنگ‌های معمولی و خنثی قبلی را انتخاب می‌کنید؟ احتمالا نه! پنل‌های رنگی قابل تعویض هود و گاز، جسارت استفاده از رنگ‌ها را به ما می‌دهند.

هماهنگ با حس و حال روزهایمان

نیاز به آرامش دارید؟ رنگ هود و اجاق گازتان را به آبی تغییر دهید! دوست دارید فضای خانه‌تان حس شادتری منتقل کند؟ رنگ زرد را امتحان کنید. فضای صمیمی‌تری می‌خواهید؟ صورتی، رنگ مناسبی برای حس و حال شماست! اینکه بتوانید هر روز و هر لحظه، رنگ لوازم خانه خود را مطابق حس و حالتان تغییر دهید فوق العاده است. پنل‌های رنگی و قابل تعویض هود و گاز، رنگ حس و حالمان را وارد خانه‌مان می‌کند!

تغییر رنگ هود و اجاق گاز گاردنیا با پنل‌های رنگی قابل تعویض

برند گاردنیا یک ست هود و گاز منحصر به فرد را تولید کرده که به شما امکان تغییر رنگ را در هر لحظه می‌دهد. نامِ این ست هود و گاز، موبیلیس است. موبیلیس یعنی جابه‌جا شونده! دلیل این نامگذاری استفاده از پنل‌های رنگی با قابلیت جابه جایی و تعویض است.

برای ست هود و اجاق گاز گاردنیا، پنل‌های رنگی طراحی شده تا هر موقع که دلتان خواست، رنگ جدیدی را برای هود و اجاق گازتان انتخاب کنید! انجام این کار خیلی ساده است؛ فقط باید رنگ مورد علاقه‌تان را از بین 10 رنگ مختلف گاردنیا انتخاب کنید و پنل قبلی را از روی هود یا گاز بلند کرده و پنل رنگی جدید را جایگزین آن کنید. جابه‌جایی پنل‌ها آنقدر آسان است که حدودا 10 ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد

چشیدن لحظه‌ها را ادامه دهیم ...
ست موبیلیس گاردنیا
طراحی مینیمال ست موبیلیس گاردنیا جلوه ساده و در عین حال جذابی را به آن بخشیده و امکان سازگاری با انواع دکوراسیون مدرن را فراهم کرده است. طراحی مدرن و زیبای گاردنیا علاوه بر صفحه شیشه‌ای آن در ولوم‌ها، سرشعله‌ها و چدنی‌های محصول نیز کاملا به چشم می‌خورد.
خرید و جزئیات بیشتر

مهدی میکائیلی هستم یا به قول دوستان نزدیکم میکا! به خودم میگم مهندس محتوا... همیشه از چیدن چیزها کنار هم لذت میبردم؛ حالا می‌خواست چیدن قطعه‌های پازل کنار هم باشه، یا چیدن ترکیب یونایتد تو بازی فیفا یا چیدن نت‌های موسیقی کنار همدیگه. اتفاقا رشته دانشگاهیم کاملا به این علاقه ربط داشت. مهندسی شهرسازی؛ علم چیدن اجزای مختلف شهر کنار همدیگه. تو یه چیز دیگه هم خوب بودم؛ نوشتن. فکر کردم بد نیست این دو تا رو به هم پیوند بزنم. همین کارو کردم شد هنر چیدن کلمات کنار هم، به میزان کافی دانش بازاریابی محتوایی هم بهش اضافه کردم، شد هنر درست چیدن کلمات کنار هم. این شد که الان مدتهاست به جای شهر و ساختموناش، دارم زمینه و محتوا رو مهندسی میکنم.

All author posts
Write a comment

SCROLL UP