در صورت ایجاد حساب کاربری علاوه بر امکان تهیه گزارش از کلیه خریدهای خود میتوانید از تخفیفات ویژه کاربران که به صورت دورهای در سایت اطلاع رسانی میگردد نیز بهره مند شوید.
از آنجا که هدف ما دلپذیر کردن تجربه خرید شما عزیزان است، برای آسانتر کردن مراحل خرید میتوانید به دلخواه یکی از گزینههای پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب کرده و سایر مراحل را تکمیل کنید.
بزودی این امکان فعال خواهد شد
در صورتی که حساب کاربری داشته باشید میتوانید وضعیت سفارشات خود را پیگیری کنید برای اینکار کافی است:
• وارد سایت گاردنیا شوید.
• روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
• در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
• میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
یا میتوانید به صفحه پیگیری سفارش مراجعه کنید و با وارد کردن شماره پیگیری از آخرین وضعیت سفارش خود با خبر شوید.
در طی دو روز کاری کلیه هماهنگی ها جهت ارسال ونصب کالای خریداری شده انجام خواهد گردید.
بله- از طریق تیپاکس
طبق تعرفه تیپاکس
تا 10 ساعت بعد از سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد.
در صورت معیوب بودن کالا
• مطمئن شوید که گارانتی خود را فعال کردید و گارانتی شما اعتبار دارد
• سپس از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
هزینه ایاب و ذهاب و نصب مطابق جدول زیر محاسبه میشود:
1 | 2 | 3 |
1 | 2 | 3 |
1 | 2 | 3 |
• امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
• در همین راستا شرکت گاردنیا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
• جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02177330466 اقدام نمائید.