وقتی گاردنیا را انتخاب میکنید، آرامش خاطر شما ادامهدار خواهد بود، حتی در زمان استفاده از گارانتی…
- خدمات سریع و مطمئن دریافت میکنید.
- تعمیر یا سرویس محصول شما در کمترین زمان ممکن انجام میشود.
- تجربه محصول باکیفیت گاردنیا ادامهدار میشود...
خوشحالیم از اینکه گاردنیا را انتخاب کردهاید.
امیدواریم شما هم از این انتخاب خوشحال باشید و این احساس ادامهدار باشد.
محصولات گاردنیا با بالاترین کیفیت و نوآوری ساخته شدهاند و دوام و ماندگاری طولانی دارند. خیالتان راحت…
اما گارانتی محصول میتواند اطمینان خاطرِ شما را بیشتر کند که در تک تک لحظات استفاده از محصولات، توسط تیم خدمات پس از فروش گاردنیا پشتیبانی میشوید. یک همراهی و پشتیبانی مطمئن و همیشگی…
طبیعتا بعضی قطعات مثل قطعات مصرفی را نمیتوان تحت پوشش گارانتی قرار داد، اما برای اینکه موضوع برای شما هم شفاف باشد، موارد تحت پوشش گارانتی محصولات را در این صفحه مشخص کردهایم. نگران نباشید، هرگونه مشکل فنی، آسیب یا خسارت احتمالی که در فرآیند ساخت و مونتاژ محصول ایجاد شده باشد را به طور کامل حل خواهیم کرد. حتی برای رفع سایر مشکلات خارج از گارانتی هم در کنارتان هستیم.
فعالسازی گارانتی گاردنیا
برای استفاده از خدمات پس از فروش محصولات گاردنیا لازم است که گارانتی محصول خود را فعال کنید.
گارانتی خود را فعال کنید
[quform id=”3″ name=”فعال سازی گارانتی”]
- در کمتر از ۴۸ ساعت درخواست فعالسازی گارانتی ارزیابی و کارت گارانتی آنلاین برای شما صادر میشود.
- وجود مغایرت، مخدوش بودن یا عدم اعتبار مهر فروشگاه و عدم صحت یا کامل نبودن هرکدام از موارد ذکر شده، فعال سازی گارانتی محصول را با مشکل مواجه خواهد کرد.
• تشخیص خرابی دستگاه و قطعات آن به عهده کارشناس تایید شده گاردنیا است.
• محصولاتی که نیاز به نصب توسط کارشناس دارند، باید توسط کارشناسان مورد تایید گاردنیا نصب و راه اندازي شده باشند تا شامل شرایط گارانتی شوند.
• گارانتی محصولات شامل تعويض قطعه و رفع عيب در مدت گارانتی ميشود.
• تعویض فقط شامل محصولاتي است که غيرقابل تعمير بوده و يا محصولاتي که پس از ارسال گزارش کارشناس، توسط خدمات مرکزي گاردنیا تایید شود.
• لوازم مصرفی محصولات گاردنیا هم در صورتی که نقص ابتدایی قطعه توسط کارشناسان گاردنیا تایید شده باشد، شامل گارانتی خواهد بود.
• در مدت گارانتی، دستمزد تعمیرات و بهای قطعات تعویض شده محصول دریافت نمیشود.
• دوره گارانتی محصولاتی که نیاز به نصب و راهاندازی توسط کارشناس دارند از تاریخ نصب شروع میشود.
• برای سرویس یا تعمیر دستگاه در زمان گارانتی، فقط با مرکز خدمات پس از فروش گاردنیا تماس بگیرید.
• حوادث احتمالی در زمان حمل و نقل توسط مشتری
• نوسانات جریان برق و ایراد در سیم کشی داخلی ساختمان
• حوادثی مانند آتش سوزی یا انفجار
• قطعات مصرفی مانند فیلتر که به طور طبیعی با گذشت زمان دچار فرسودگی میشوند
• موارد خارج از استانداردهای تعیین شده و عدم رعایت دستورالعملهای مربوط به استفاده از دستگاه
• آسیبهای ظاهری مانند خراشیدگی، فرورفتگی و…
استفاده بهتر و دقیقتر
دریافت دفترچه راهنمای محصولات