معرفی برند دیفندی ایتالیا و سرشعله defendi

اگر قبلا برای خرید اجاق گاز اقدام کرده باشید، احتمالا در جست و جوهای‌تان با برند ایتالیایی دیفندی (defendi) مواجه شده‌اید. دیفندی یکی از بهترین برندهای تولید کننده سرشعله اجاق گاز در جهان است که محصولات آن به سرتاسر دنیا از جمله ایران، صادر می‌شود. با توجه به اهمیت بالای سرشعله‌های گاز در نحوه عملکرد و مصرف انرژی آن، قصد داریم در این مطلب ضمن معرفی برند ایتالیایی دیفندی، به بررسی سرشعله‌های تولیدی این برند نیز بپردازیم.

آشنایی با برند دیفندی (defendi)

دیفندی یک برند ایتالیایی در کلاس جهانی است که با بیش از 60 سال سابقه، یکی از تولیدکنندگان پیشروی دنیا در زمینه سرشعله اجاق گاز محسوب می‌شود. سوابق درخشان دیفندی باعث شده تا محصولات این  شرکت توسط بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در جهان از جمله سامسونگ، اسمگ و بوش مورد استفاده قرار بگیرد. برند گاردنیا نیز به تازگی با دیفندی قرارداد همکاری بسته و از محصولات این شرکت در تولید اجاق گازهای خود استفاده می‌کند.

کیفیت ساخت فوق العاده، استفاده از فناوری ابتکاری و طراحی دقیق از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات دیفندی است.

تا مدتی پیش، دیفندی به عنوان یک شرکت مستقل ایتالیایی فعالیت می‌کرد و به صورت مشارکتی با برندهای بزرگ لوازم خانگی در جهان، همکاری داشت. اما این شرکت به تازگی در کمپانی بین المللی E.G.O ادغام شده و محصولات آن توسط همین کمپانی به فروش می‌رسد. E.G.O یکی از تامین کنندگان شناخته شده شده دنیا در حوزه لوازم خانگی است که با برندهای معتبر همکاری می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در آلمان است اما محل تولید سرشعله‌های آن در ایتالیا و برزیل قرار دارد.

علت شهرت و محبوبیت دیفندی چیست؟

در حال حاضر، دیفندی یک برند چند ملیتی به حساب می‌آید که به عنوان یکی از پیشگامان جهانی در زمینه طراحی و ساخت اجزای اجاق گاز شناخته می‌شود. محصولات defendi در بازارهای سرتاسر دنیا به فروش می‌رسد و سایت‌های تولید این برند علاوه بر ایتالیا در کشورهای دیگر مانند بزریل نیز گسترش یافته است. توجه خاص به نیازهای مشتریان و تلاش در جهت جلب رضایت آنها مهم‌ترین دلیل موفقیت این برند طی چند دهه اخیر بوده است. سازگاری با تغییرات ناگهانی بازار جهانی لوازم خانگی و در نظر گرفتن مفاهیم نوآورانه از دلایل اصلی محبوبیت دیفندی در بین برندهای معتبر این حوزه است.

پیروی از استانداردهای مربوط به بهره وری انرژی و بهبود تجربه آشپزی در بالاترین حد ممکن از جمله ارزش‌های defendi طی سالیان اخیر بوده است. در کنار این‌ها باید به کیفیت، ایمنی، نوآوری و احترام به محیط زیست هم اشاره کنیم که جزو سیاست‌های اساسی این شرکت بوده و در تمامی مراحل از ایده پردازی گرفته تا بهینه سازی فرآیند تولید، مورد توجه قرار می‌گیرد. دیفندی به لطف دانش فنی، تولید سریع، انعطاف پذیری خط تولید و تجربه چند دهه فعالیت در کشورهای مختلف جهان، به یک شرکت ایده‌آل برای همکاری مشترک تبدیل شده است.

آشنایی با ویژگی های سرشعله دیفندی ایتالیا

برند دیفندی در تمام دنیا با محصول منحصر به فرد خود یعنی سرشعله اجاق گاز شناخته می‌شود. کیفیت طراحی و ساخت سرشعله‌های این برند در حدی است که محصولات آن را روی اجاق گازهای تولیدی بزرگ‌ترین برندهای دنیا در حوزه لوازم خانگی می‌بینیم. در ادامه، مهم‌ترین ویژگی های سرشعله دیفندی ایتالیا آورده شده است:

  • طراحی مبتکرانه و شکیل
  • استحکام و دوام بالا
  • ضد زنگ
  • فناوری پیشرفته برای کنترل الکترونیکی
  • ایمنی بالا
  • دقت بالا در کنترل شعله و گرما
  • بهبود کیفیت و راحتی پخت و پز
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت جداسازی و تمیزکاری آسان

مهدی میکائیلی هستم یا به قول دوستان نزدیکم میکا! به خودم میگم مهندس محتوا... همیشه از چیدن چیزها کنار هم لذت میبردم؛ حالا می‌خواست چیدن قطعه‌های پازل کنار هم باشه، یا چیدن ترکیب یونایتد تو بازی فیفا یا چیدن نت‌های موسیقی کنار همدیگه. اتفاقا رشته دانشگاهیم کاملا به این علاقه ربط داشت. مهندسی شهرسازی؛ علم چیدن اجزای مختلف شهر کنار همدیگه. تو یه چیز دیگه هم خوب بودم؛ نوشتن. فکر کردم بد نیست این دو تا رو به هم پیوند بزنم. همین کارو کردم شد هنر چیدن کلمات کنار هم، به میزان کافی دانش بازاریابی محتوایی هم بهش اضافه کردم، شد هنر درست چیدن کلمات کنار هم. این شد که الان مدتهاست به جای شهر و ساختموناش، دارم زمینه و محتوا رو مهندسی میکنم.

All author posts
Write a comment

SCROLL UP