ایده هایی برای آشپزخانه بدون اپن

دوره‌ای بود که آشپزخانه‌های اپن دار به شدت محبوب شده بودند. دیوارهای آشپزخانه‌های قدیمی، یکی پس از دیگری تخریب می‌شدند تا طراحی اپن باعث زیباتر شدن آشپزخانه شده و به بهانه‌ای برای شوآف تبدیل شود. اما امروز دیگر وجود اپن در آشپزخانه یک موضوع کاملا عادی و پیش پا افتاده است. پس باید به دنبال طرح دیگری بگردیم برای متفاوت به نظر رسیدن!

خوشبختانه قبل از اینکه ما به این نتیجه برسیم، طراحان داخلی به این موضوع فکر کرده‌اند. از دیوارِ آشپزخانه به اپن رسیدیم و حالا از اپن به آشپزخانه باز! آشپزخانه باز یعنی فضایی که نه دیوار دارد و نه اپن! آشپزخانه‌ای که مرزی بین آن با پذیرایی یا سایر اتاق‌های خانه وجود ندارد.

اما چرا آشپزخانه باز یا بدون اپن این روزها ترند شده است؟ مرور تصاویر زیر، جواب این سوال را روشن می‌کند.

مهدی میکائیلی هستم یا به قول دوستان نزدیکم میکا! به خودم میگم مهندس محتوا... همیشه از چیدن چیزها کنار هم لذت میبردم؛ حالا می‌خواست چیدن قطعه‌های پازل کنار هم باشه، یا چیدن ترکیب یونایتد تو بازی فیفا یا چیدن نت‌های موسیقی کنار همدیگه. اتفاقا رشته دانشگاهیم کاملا به این علاقه ربط داشت. مهندسی شهرسازی؛ علم چیدن اجزای مختلف شهر کنار همدیگه. تو یه چیز دیگه هم خوب بودم؛ نوشتن. فکر کردم بد نیست این دو تا رو به هم پیوند بزنم. همین کارو کردم شد هنر چیدن کلمات کنار هم، به میزان کافی دانش بازاریابی محتوایی هم بهش اضافه کردم، شد هنر درست چیدن کلمات کنار هم. این شد که الان مدتهاست به جای شهر و ساختموناش، دارم زمینه و محتوا رو مهندسی میکنم.

All author posts
Write a comment

SCROLL UP