ایده‌هایی برای اتاق خواب رنگی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از دکوراسیون و فضای اتاق خوابتان خسته شده و به فکر این افتاده باشید که یک ایده جدید را پیاده کنید. این ایده می‌تواند تغییر چیدمان وسایل باشد یا عوض کردن کاغذ دیواری. اما چرا به یک تغییر جسورانه‌تر فکر نکنیم؟

یک تغییر جسورانه مثل رنگ کردن فضای اتاق خواب! البته که وقتی می‌گوییم رنگ کردن منظورمان رنگ‌های خنثی و معمول مثل سفید و طوسی نیست. رنگ‌های جسورانه مثل آبی، سبز، زرد و یا هر رنگ دیگری که متناسب با حس و حال‌تان باشد و سرزندگی و طراوت را به اتاق خوابتان بیاورد.

دیدن تصاویر زیر کمک‌تان می‌کند تا جسارت بیشتری برای تغییر دادن رنگ اتاق خواب و استفاده از رنگ‌های اکتیو پیدا کنید.

مهدی میکائیلی هستم یا به قول دوستان نزدیکم میکا! به خودم میگم مهندس محتوا... همیشه از چیدن چیزها کنار هم لذت میبردم؛ حالا می‌خواست چیدن قطعه‌های پازل کنار هم باشه، یا چیدن ترکیب یونایتد تو بازی فیفا یا چیدن نت‌های موسیقی کنار همدیگه. اتفاقا رشته دانشگاهیم کاملا به این علاقه ربط داشت. مهندسی شهرسازی؛ علم چیدن اجزای مختلف شهر کنار همدیگه. تو یه چیز دیگه هم خوب بودم؛ نوشتن. فکر کردم بد نیست این دو تا رو به هم پیوند بزنم. همین کارو کردم شد هنر چیدن کلمات کنار هم، به میزان کافی دانش بازاریابی محتوایی هم بهش اضافه کردم، شد هنر درست چیدن کلمات کنار هم. این شد که الان مدتهاست به جای شهر و ساختموناش، دارم زمینه و محتوا رو مهندسی میکنم.

All author posts
SCROLL UP