دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا؛ هوشمند، زیبا و بدون تماس دست

دست‌های ما می‌توانند خیلی چیزها را به دیگران انتقال دهند؛ چیزهایی مثل حس محبت، دوستی و عشق! اما همین دست‌ها می‌توانند انتقال دهنده چیزهای ناخوشایندی مثل بیماری هم باشند. در طول روز، به خیلی چیزها دست می‌زنیم؛ لوازم کار، دستگیره در، نرده‌های راه پله و خیلی چیزهای دیگر که ممکن است مرکز تجمع آلودگی و ویروس‌ها باشند. بعد هم با همان دست‌ها غذا میخوریم، خستگی چشم‌ها را می‌زداییم و با دیگران دست می‌دهیم. این همان مسئله نگران کننده‌ای بود که باعث شد محصولی مثل دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک طراحی شود.

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا

در خیلی از جاها به ویژه در فضاهای عمومی و اداری، امکان اینکه بتوانیم در موقع لزوم و در فواصل کوتاه، دست‌های‌مان را بشوییم وجود ندارد. بنابراین، بهترین راهکارِ ممکن برای ایمن‌سازی دست‌ها در برابر انواع ویروس و میکروب، همین دستگاه‌های ضدعفونی کننده است. دستگاه‌هایی که حاوی الکل یا انواع محلول یا ژل ضدعفونی کننده هستند و تمام میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند.

به گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دستگاه ضدعفونی کننده دست یکی از بهترین روش‌های موجود برای جلوگیری از بیماری و انتشار ویروس و میکروب است.

چرا دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک؟

با شیوع ویروس کرونا و اوج گرفتن آن، شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا شروع به طراحی و تولید دستگاه‌های ضدعفونی کننده کردند. در ابتدا، تمام این دستگاه‌ها از نوع مکانیکی (دستی) و یا پدالی بودند. مشکلات بهداشتی مربوط به ضدعفونی کننده‌های دستی و مشکلات عملکردی و نگهداری دستگاه‌های پدالی باعث شد تا نوع دیگری از این دستگاه با عنوان دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک وارد بازار شود.

مهم‌ترین ویژگی دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک یا هوشمند، عدم نیاز به تماس دست در هنگام استفاده است. این ویژگی مهم باعث از بین رفتن نقطه تماس مشترک و جلوگیری از انتقال ویروس و میکروب می‌شود. علاوه بر این، دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند می‌تواند به صورت خودکار، مقدار کنترل شده‌ای از مایع ضدعفونی کننده را روی سطح دست پخش کند. استفاده از این دستگاه‌ها بسیار راحت و سریع است و همین موضوع، افراد را ترغیب به استفاده می‌کند.

مزایای دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا

مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا

گاردنیا به کمک طراحان صنعتی و با به کارگیری فناوری روز دنیا، یکی از بهترین دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست اتوماتیک را طراحی و تولید کرده است. در ادامه، مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند گاردنیا را می‌خوانید.

بدون نیاز به تماس دست

در ساخت دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند گاردنیا از یک سنسور چشمی دقیق استفاده شده است. برای استفاده از این دستگاه فقط باید دستتان را زیر چشمی بگیرید و تمام! بنابراین، هیچ نیازی به لمس دستگاه ندارید.

کنترل مصرف مایع ضدعفونی کننده

ضدعفونی کننده گاردنیا در هر بار پاشش حدودا یک میلی‌لیتر مایع ضدعفونی کننده مصرف می‌کند. در واقع، میزان مصرف مایع در هر بار پاشش از قبل برنامه ریزی شده و به این صورت، در استفاده از محلول ضدعفونی کننده صرفه جویی می‌شود.

مدرن، مینیمال و رنگی

گاردنیا به فکر نگرانی افرادی که اهمیت زیادی به زیبایی و دکوراسیون مجموعه خود می‌دهند هم بوده است. دستگاه ضدعفونی کننده دست گاردنیا دارای طراحی مینیمال و جذاب است و امکان سازگاری با هر نوع دکوراسیونی را دارد. علاوه بر این، از 10 رنگ مختلف برای طراحی این محصول استفاده شده تا هر مجموعه و سازمانی بتواند بر اساس تم رنگی مورد نظرش، مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کند. جذابیت ظاهری گاردنیا هم فضای مورد نظرتان را زیباتر می‌کند و هم در ترغیب افراد به استفاده از دستگاه موثر است.

استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا در سالن‌ها

بدنه مستحکم و لوکس

برخلاف خیلی از محصولات مشابه که از پلاستیک تولید می‌شوند، دستگاه ضدعفونی کننده گاردنیا از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده که همین موضوع باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است. وقتی به این دستگاه نگاه می‌کنید، می‌دانید که یک محصول لوکس در برابر شما قرار دارد. از طرف دیگر، استفاده از فلز و شیشه باعث افزایش استحکام و ماندگاری دستگاه می‌شود.

موتور باکیفیت

موتور دستگاه ضدعفونی کننده گاردنیا تا 100هزار بار تست را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این موتور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی در این حوزه ساخته شده و دارای استاندارد تضمین کیفیت اروپاست.

امکان کار با باتری و برق مستقیم

اگر قبلا از این دستگاه‌ها استفاده کرده باشید، می‌دانید که امکان کار با باتری تا چه حد برای یک دستگاه ضدعفونی کننده دست اهمیت دارد. دستگاه‌هایی که فقط با جریان مستقیم برق کار می‌کنند، باید حتما نزدیک به پریز برق نصب شوند و یا از سیم‌های بلند برای آنها استفاده شود که از لحاظ ظاهری و ایمنی اصلا مناسب نیستند. دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک گاردنیا علاوه بر برق مستقیم، با باتری هم کار می‌کند.

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا

دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند گاردنیا را در کجا استفاده کنیم؟

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک گاردنیا در هر جایی از فضاهای عمومی گرفته تا محل کار و خانه قابل استفاده است؛ مکان‌هایی مثل رستوران‌ها، هتل‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی، مراکز خرید و…

با توجه به اینکه دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند گاردنیا امکان نصب در 3 حالت مختلف را دارد، می‌توانید آن را در هر موقعیت و نقطه‌ای از فضا قرار دهید. انواع حالت نصب گاردنیا شامل موارد زیر است:

  • ایستاده روی پا
  • دیواری
  • رومیزی
و در پایان

می‌توان نتیجه گرفت که در بین تمامی انواع ضدعفونی‌کننده‌های دست موجود در بازار، نسخه بدون لمس آن بهترین گزینه است زیرا ضریب بهداشتی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و مانع تماس دست کاربر با دستگاه می‌شود. با استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک یا هوشمند، به قطع شدن زنجیره کرونا در مجموعه‌تان کمک کنید و از طرفی به آدم‌ها این احساس را بدهید که برای سلامتی آنها ارزش زیادی قائلید.

مهدی میکائیلی هستم یا به قول دوستان نزدیکم میکا! به خودم میگم مهندس محتوا... همیشه از چیدن چیزها کنار هم لذت میبردم؛ حالا می‌خواست چیدن قطعه‌های پازل کنار هم باشه، یا چیدن ترکیب یونایتد تو بازی فیفا یا چیدن نت‌های موسیقی کنار همدیگه. اتفاقا رشته دانشگاهیم کاملا به این علاقه ربط داشت. مهندسی شهرسازی؛ علم چیدن اجزای مختلف شهر کنار همدیگه. تو یه چیز دیگه هم خوب بودم؛ نوشتن. فکر کردم بد نیست این دو تا رو به هم پیوند بزنم. همین کارو کردم شد هنر چیدن کلمات کنار هم، به میزان کافی دانش بازاریابی محتوایی هم بهش اضافه کردم، شد هنر درست چیدن کلمات کنار هم. این شد که الان مدتهاست به جای شهر و ساختموناش، دارم زمینه و محتوا رو مهندسی میکنم.

All author posts
Write a comment

SCROLL UP