ویژگی های گلس برد یا برد شیشه ای چیست؟

کاربردهای گلس برد

ایده‌های بزرگ ما تنها با دیده شدن، جان گرفته و تحقق پیدا می‌کنند. به زبان آوردن و شنیدن ایده‌ها کافی نیست؛ نبوغ، خلاقیت و رویاها با دست به قلم شدن پا به دنیای حقیقی می‌گذارند. گلس برد همان ابزاری است که ما را یک قدم به تحقق رویاها و ایده‌ها نزدیک‌تر می‌کند. به اشتراک‌گذاری ایده‌ها فقط یکی از ویژگی های گلس برد است؛ تنوع رنگی بی‌نظیر این بردها جلوه‌ای خاص به محل کار یا زندگی شما می‌بخشد. اما کاربردهای گلس برد چیست؟ چرا این بردهای شیشه ای را باید جایگزین تخته وایت برد کنیم؟

ویژگی های گلس برد

گلس برد یا برد شیشه ای چیست؟

گلس برد از شیشه‌ای ساخته شده که 10 برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی است. این بردهای شیشه ای از مدارس گرفته تا بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها کاربرد دارند. نوشتن برنامه‌ها، ایده پردازی و مشورت، آموزش و حتی یادآوری جملات انگیزه‌بخش تنها گوشه‌ای از اهداف تولید این بردهاست.

البته خاصیت مغناطیسی برد شیشه ای را نیز نباید فراموش کرد که با مونتاژِ فلز به پشت شیشه، امکان‌پذیر شده است. این بردها به راحتی پاک می شوند و اثری از لک یا نوشته روی آنها باقی نخواهد ماند. فرقی نمی‌کند که بردهای شیشه‌ای رنگی یا معمولی استفاده شود؛ هر مدل زیبایی منحصر‌به‌فرد خود را دارد.

ویژگی های گلس برد

شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که تنها با صفحه‌های شیشه‌ای ساده‌ مواجه هستیم، در صورتی که اینطور نیست. متریال خاص استفاده شده در این بردها، آنها را چه از نظر کاربری و چه از نظر زیبایی متمایز کرده است. ویژگی های گلس برد را در ادامه می‌خوانید:

کاربرد برد شیشه ای چیست

شفافیتی برای همیشه

سطح براق و در عین حال غیرقابل نفود این برد، مثل سدی محکم در برابر نفوذ جوهر مقاومت می‌کند. بنابراین جای تعجبی ندارد که بردهای شیشه‌ای، ضد‌لک هستند و به این زودی‌ها کدر نمی‌شوند.

تمیز شدن در کوتاه‌ترین زمان

سطح صیقلی و عدم نفوذ جوهر به ساختار شیشه، دست به دست هم داده‌اند تا پاک کردن این بردها به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، امکان‌پذیر باشد.

مقاوم و مستحکم

شیشه به کار رفته در گلس برد با شیشه‌های معمولی تفاوت دارد. مقاومت بی‌چون و چرای این شیشه‌ها، انتخاب آن‌ها را به گزینه اول در محیط کاری تبدیل کرده است.

بزرگ‌تر نشان دادن فضا

دفاتر، اتاق ها و محل کار ما روز‌به‌روز در حال کوچک شدن هستند. اضافه کردن برد شیشه‌ای به دکوراسیون داخلی، به دلیل انعکاس نور، فضا را بزرگتر و دنج‌تر نشان می‌دهد.

رنگ‌های جذاب

آنچه مجموعه ویژگی های گلس بورد را تکمیل می‌کند، امکان رنگ بخشیدن به فضا به کمک آنهاست. کار کردن در محیطی یکنواخت، جایی برای ایده پردازی‌های بزرگ باقی نمی‌گذارد. با اضافه کردن کمی رنگ، جان تازه‌ای به فضای کار خود ببخشیم و مسیر تحقق خواسته‌ها را بدون خستگی و با انگیزه کافی ادامه دهیم.

خداحافظی با تخته وایت برد و شروع داستان گلس بردها

تا سال‌ها کمتر محیط کاری وجود داشت که از تخته‌های وایت برد برای یادداشت برنامه‌ها، ایده‌ها و طرح مسائل استفاده نکنند. با این حال دوره حاکمیت این بردها به پایان رسیده است! حالا عصر بردهای شیشه‌ای است؛ صفحه‌ای جذاب که با داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده به خوبی جایگزین تخته وایت برد شده است.

ویژگی های گلس برد محل کار

مزایای گلس برد نسبت به تخته وایت برد

  • سهولت تمیز شدن و به جای نماندن رد نوشته‌ها
  • ضد لک
  • ضد خش
  • ماندگار و بادوام
  • حفظ درخشندگی و زیبایی

گلس برد را در کجا استفاده کنیم؟

کاربردهای برد شیشه ای چیست؟ به طور خلاصه هر جا که برنامه‌ها، ایده‌ها و حتی رویاها امکان تحقق داشته باشند، به بردهای شیشه‌ای نیاز خواهیم داشت. فرقی نمی‌کند این مکان اتاق خانه ما باشد یا اتاق کنفرانس، هر جا که احتمال فراموش شدن گفته‌ها و شنیده‎ها وجود داشته باشد، به این بردها نیاز داریم.

ویژگی های گلس برد در محیط اداری

شرکت‌ها و محیط‌های اداری

تقریبا هر محیط کاری به بردهای شیشه‌ای نیاز دارد. تهیه لیست کارها، ایده پردازی، تهیه فهرست یا برنامه‌های کاری، نوشتن پیام روز و چندین و چند فعالیت دیگر از جمله دلایلی است که نیاز به بردهای شیشه‌ای را در فضاهای کاری بیشتر می‌کند.

مدارس و آموزشگاه‌ها

75% از فرایند یادگیری به کمک حس بینایی اتفاق می‌افتد. به همین خاطر است که همه آموزشگاه‌ها و مدارس به برد شیشه ای نیاز دارند. دوام و ماندگاری طولانی مدت این بردها، آنها را به گزینه‌ای ایده‌آل در محیط‌های آموزشی تبدیل کرده است.

خانه و اتاق کار

یکی از کاربردهای جالب برد شیشه ای، امکان استفاده از آنها در فضای داخلی خانه است. اتاق خواب، آشپزخانه یا اتاق کار از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توان از این بردها استفاده کرد. نوشتن برنامه‌ها، لیست خرید و جملات انگیزشی کاربرد این بردهای شیشه‌ای در منزل است. همچنین اگر بچه کوچک در خانه داشته باشید، وجود یک گلس برد می‌تواند وسیله‌ای برای سرگرمی و بروز خلاقیت کودک‌تان باشد.

ویژگی های برد شیشه ای چیست

و در پایان

برنامه‌ها، ایده پردازی و رویاها تنها با نوشته شدن، از خطر فراموشی در امان می‌مانند. اگرچه پیش‌تر از تخته‌های وایت برد برای این هدف استفاده می‌شد، اما با روی کار آمدن برد شیشه‌ای دیگر جایی برای رقابت تخته وایت برد باقی نمی‌ماند.

مقاومت بالا، جلوه خیره‌کننده و ماندگاری طولانی مدت، تنها گوشه‌ای از مزایا و کاربردهای این تخته‌هاست. به کمک این بردها ایده‌های جدید، برنامه‌ها و رویاهای خود را بنویسید و قدم به قدم برای دستیابی به آنها تلاش کنید.

Write a comment

SCROLL UP