کاربردهای وایت برد شیشه ای یا گلس برد در خانه

یک روز خوب ساخته میشه، پس برای ساختن این روز از همین لحظه شروع کن! صبح زود، موقع بیرون آمدن از خانه با این جمله روی وایت برد شیشه‌ای مواجه می‌شویم؛ حتی اگر صبح را به شکل دلخواهی شروع نکرده باشیم، انگیزه تازه‌ای برای ادامه روز می‌گیریم. البته نوشتن جملات انگیزشی تنها یکی از کاربردهای وایت برد شیشه ‌ای یا کاربردهای گلس برد است.

متریال باکیفیت و طرح و رنگ جذاب گلس برد باعث شده است که هر یک از ما دوست داشته باشیم یکی از این بردهای شیشه ای را در خانه خود داشته باشیم. وایت بردهای شیشه ‌ای نه تنها در ورودی خانه، بلکه در سایر قسمت‌ها مثل آشپزخانه، اتاق کار، اتاق کودک و اتاق کار قابل استفاده است. در این مطلب، کاربردهای گلس برد در خانه را بررسی کرده‌ایم.

از همین الان شروع کن گاردنیا

ویژگی های وایت برد شیشه ای چیست؟

قبل از شروع به صحبت در مورد کاربردهای وایت برد شیشه ای در خانه، بد نیست کمی بیشتر با این وایت بردها آشنا شویم. البته خوب است بدانید که نام اصلی این محصول گلس برد یا برد شیشه‌ای است که بسیاری از ما آن را تحت عنوان وایت برد شیشه‌ای هم می‌شناسیم. گلس برد برخلاف وایت بردها با چسب مخصوص کروم پوشانده می‌شوند و ظاهر براقی دارند.

تمیز کردن این بردها به‌سادگی آب خوردن است؛ از آنجا که هیچ حفره‌ای روی این بردها وجود ندارد، به هیچ عنوان شاهد لکه یا کدر شدن این بردها نخواهیم بود. دوام و ماندگاری این بردهای شیشه‌ای بالاست و برای سال‌ها قابل استفاده هستند. به همین خاطر است که در کنار کارایی بالا، مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

در نهایت نیز نمی‌توان منکر زیبایی و شیک بودن این بردها شد؛ از آنجا که گلس بردها در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند، به خوبی با هر محیط و دکوراسیونی همخوانی پیدا می‌کنند و جلوه‌ای خاص به هر فضایی می‌دهند.

چرا به وجود وایت برد شیشه ای در خانه نیاز داریم؟

احتمالا قبلا گلس برد را در کلاس‌های درس یا محل کار دیده‌اید، اما آیا تا به حال به خرید برد شیشه ای برای خانه فکر کرده‌اید؟ اصلا چرا به گلس برد در خانه نیاز داریم؟

جلوه دادن به فضای خانه یا اتاق

بردهای شیشه‌ای رنگی در رنگین کمانی از رنگ‌ها تولید می‌شوند و به خوبی با هر فضایی در خانه سازگاری پیدا می‌کنند. طرح مینیمال و مدرن این بردها طوری است که به سختی می‌توان در برابر خرید آن مقاومت کرد. حتی می‌توانیم از این بردها به‌عنوان بخشی از دکوراسیون اتاق کار، آشپزخانه یا ورودی خانه استفاده کنیم.

امکان برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری

اگر بارها برای روز خود روی کاغذ برنامه‌ریزی کرده‌اید و در پایان روز به بعضی از برنامه‌ها نرسیده‌اید، شاید وقت آن رسیده که از وایت بردهای شیشه‌ای استفاده کنید. این بردها را درست در معرض دید خود قرار دهید و برنامه‌ها یا هدف‌های خود را روی آن یادداشت کنید. در این حالت، اهدافتان همیشه جلوی چشم شما قرار دارند و هیچ راهی جز محقق کردن آن‌ها ندارید!

یادآوری موضوعات مهم

با وجود دغدغه‌های زیادی که هر یک از ما داریم، طبیعی است که گاهی مسئله یا موضوع مهمی را از یاد ببریم. مثلاً گاهی لازم است وسیله‌ای برای خانه بخریم، خارج از خانه کاری را انجام دهیم، به گلدان‌ها آب بدهیم یا برای حیوان خانگی خود غذا بگذاریم. به کمک بردهای شیشه‌ای دیگر هیچ وقت این مسائل ساده اما مهم را فراموش نخواهیم کرد.

کاربردهای وایت برد شیشهای در خانه

نیاز به استفاده از وایت برد شیشه‌ای در قسمت‌هایی از خانه مانند اتاق کار، اتاق کودک، آشپزخانه و حتی ورودی خانه احساس می‌شود. اما کاربردهای وایت برد شیشه ای در خانه چیست؟

کاربرد گلس برد در آشپزخانه

خیلی از ما ساعات تقریبا زیادی از روزمان را در این آشپزخانه می‌گذارنیم و این فضا یک جورهایی مثل اتاق فرمان خانه است! وجود یک گلس برد در آشپزخانه برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • نوشتن لیست خرید
  • نوشتن جملات انگیزشی و مثبت
  • یادآوری رژیم غذایی
  • نوشتن لیست غذاهای هفته
  • نوشتن وظایف هر یک از اعضای خانواده
  • یادآوری خاموش کردن زیر گاز، شستن ظرفها و...
جلوه دادن به فضای خانه یا اتاق

کاربرد گلس برد در اتاق کار

همه ما برای رسیدن به اهداف خاصی تلاش میکنیم، با این حال زمان‌هایی پیش میآید که خسته یا ناامید شویم. در این زمان دیدن هدف‌هایی که برای دستیابی به آن‌ها تلاش می‌کنیم، میتواند شوق و انگیزه تازهای را به ما بدهد. البته این موضوع تنها کاربرد گلس برد در اتاق کار نیست:

  • نوشتن برنامه روزانه و قرار دادن محلی برای تیک زدن، بعد از انجام آن‌ها
  • نوشتن جملات انگیزشی برای تلاش بیشتر و کنار گذاشتن تنبلی
  • نوشتن لیست کارهایی که باید در ماه انجام شوند
  • اولویت بندی کارها
  • نوشتن ایدههایی که در لحظه به ذهنتان میرسد
  • یادآوری تماس با افراد یا ایمیل زدن به آن‌ها
  • یادآوری جلسات کاری
کاربرد وایت برد شیشه ای در اتاق کار

کاربرد گلس برد در اتاق خواب

اتاق خواب محلی برای آرامش، استراحت و به‌دست آوردن انرژی از دست رفته طی روز است. حالا تصور کنید که با جمله‌ای انگیزشی در اتاق خواب خود مواجه شوید، جمله‌ای که از شما بابت تلاش‌هایتان تشکر کند. استفاده از گلس برد در اتاق خواب، کاربردهای متنوع دیگری هم دارد:

  • نوشتن برنامه‌های روز یا اهداف و رویاها
  • جلوه دادن به اتاق خواب با توجه به دکوراسیون آن
  • یادداشت گذاشتن برای خود
کاربرد گلس برد در اتاق خواب

کاربرد گلس برد در اتاق کودک

کودکان عاشق خلق چیزهای جدید هستند. آنها دوست دارند تصورات ذهنی خود را بکشند و این تصورات را با پدر و مادر خود به اشتراک بگذارند و برای این کار چه چیزی بهتر از بردهای شیشه‌ای؟ مهم‌ترین کاربردهای  گلس برد در اتاق کودک این‌ها هستند:

  • کمک به کودکان برای پرورش ذهن خلاقشان از طریق نقاشی، نوشتن و...
  • کشیدن تصاویری برای کودکان و رساندن مفهوم خاص به آنها مثل اهمیت خوردن غذا یا شیر، به موقع خوابیدن و...
  • استفاده از گلس بردهای رنگی و کمک به زیبایی اتاق کودک
کاربرد گلس برد در اتاق کودک

کاربرد گلس برد در ورودی خانه

بعد از یک روز خسته‌کننده به خانه برمی گردید و با یک جلمه مثبت مواجه می‌شوید: “تو امروز تلاشت رو کردی!” قرار دادن گلس برد در ورودی خانه از دیگر کاربردهای وایت برد شیشه‌ای در خانه است. اما این تمام ماجرا نیست:

  • نوشتن لیست خرید برای اعضای خانواده
  • یادآوری خاموش کردن وسایل برقی قبل از خروج از خانه
  • نوشتن جملات انگیزشی و محبت آمیز برای اعضای خانواده

این مقاله هم میتونه بهتون کمک کنه: دلایل استفاده از گلس برد در محل کار 

و در پایان

ویژگی های گلس برد باعث شده که این وسیله در همه جای خانه کاربرد داشته باشد؛ از اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه و ورودی می‌توان از این بردهای شیک و رنگی برای اهداف مختلفی استفاده کرد.

محدودیت ما در کاربردهای وایت برد شیشه ای در خانه به ایده‌های خلاقانه ما وابسته است. اجازه دهید کلمات نوشته شوند و معنی تازه‌ای به زندگی‌تان ببخشند.

Write a comment

SCROLL UP